به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بهرام سرمست استاندار قم با حضور در مركز سامد استان قم به صورت تلفني شنوای مسائل و مشكلات و پيشنهادات شهروندان قمي بود و دستور لازم جهت رسيدگي به آنها را صادر كرد.
استاندار قم در حاشيه اين برنامه و در مصاحبه با صدا و سيماي مركز قم طي سخناني، پاسخگويي تلفني مديران به تماسهاي مردمي با اطلاع رساني قبلي در مركز سامد را مورد توجه قرار داد و گفت: مردم مي توانند به صورت مستقيم مسئولان استان را در جريان مشكلات خود قرار دهند.
سرمست تنوع مشكلات مردم در رابطه با مسائل معيشتي و يا اداري را مورد توجه قرار داد و با اشاره به دستورات صادر شده براي حل آنها اظهار كرد: اداره كل بازرسي استانداري قم موظف به پيگيري حل اين مشكلات مي باشد.
مقام عالي دولت در استان خاطرنشان كرد: مديران دستگاه هاي دولتي موظف به پاسخگويي و حل مشكلات مردم هستند و در صورت تخلف با ايشان برخورد خواهد شد.
شايان ذكر است مردم استان قم می توانند از طریق تلفن ۱۱۱ سامانه الکترونیکی مردم و دولت شکایات، درخواستها و پیشنهادات خود را به صورت غيرحضوري مطرح نمایند .
نظر شما